راه هایی که می توانید واتس اپ را در وردپرس ادغام کنید چیست؟

۱۰ بازديد
چند راه مختلف وجود دارد که می توانید یک ادغام وردپرس واتس اپ را راه اندازی کنید.

ابتدا، می توانید یک دکمه اساسی را پیاده سازی کنید که به کاربران امکان می دهد پست های شما را از طریق واتس اپ به اشتراک بگذارند. من به شما دو راه برای پیاده سازی از طریق نشان می دهم:


نوار سهم شناور

یک دکمه اختصاصی واتس اپ

علاوه بر این دو روش، بسیاری از پلاگین های رسانه های اجتماعی با سرویس کامل از واتس اپ نیز پشتیبانی می کنند. از آنجایی که قبلاً در مورد افزونه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی نوشته‌ایم و چنین افزونه‌هایی مختص واتس‌اپ نیستند، من این روش را نشان نمی‌دهم. با این حال، فراتر از اشتراک‌گذاری اجتماعی، می‌توانید از واتس‌اپ نیز برای ارائه پشتیبانی به بازدیدکنندگان خود استفاده کنید و به آنها اجازه دهید به راحتی از طریق واتس‌اپ با شما گفتگو کنند.

بدیهی است که این برای هر وب‌سایت منفرد نیست – اما راه‌حلی مناسب برای وب‌سایت‌های تجاری‌محور است زیرا به شما امکان می‌دهد حتی پس از اینکه شخصی سایت شما را ترک کرد، به گفتگو ادامه دهید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه به بازدیدکنندگان اجازه دهید از طریق واتس اپ پیام ارسال کنند:

یک افزونه رایگان

واتساپ API واقعی


چگونه یک دکمه اشتراک گذاری شناور واتس اپ را به سایت موبایل خود اضافه کنید برای اولین گزینه، یاد خواهید گرفت که چگونه یک نوار اشتراک گذاری شناور WhatsApp را به نسخه موبایل سایت خود اضافه کنید. من به دنبال چند پلاگین مختلف گشتم و به طور تصادفی به پلاگین رایگان KN Mobile ShareBar برخوردم. علاوه بر واتس اپ، دکمه های فیس بوک و توییتر را نیز اضافه می کند.

متأسفانه، به نظر نمی رسد راهی برای غیرفعال کردن آن بدون بررسی کد افزونه وجود داشته باشد. هنگامی که افزونه را نصب و فعال کردید، دکمه‌های شما به‌طور خودکار فعال می‌شوند: نصب و فعال کردن هنگامی که بازدیدکننده‌ای روی دکمه WhatsApp ضربه می‌زند، مستقیماً از طریق واتس‌اپ API پست را به اشتراک می‌گذارد و یک پیام از پیش پر شده تکمیل می‌شود:

WhatsApp API

می توانید پیام از پیش پر شده را از طریق تنظیمات افزونه سفارشی کنید. برای انجام این کار، به Settings → KN Mobile Sharebar بروید و کادر متن Whatsapp را ویرایش کنید: توجه داشته باشید که می‌توانید از کدهای کوتاه برای درج اطلاعات پویا برای عنوان و URL پست استفاده کنید. و این تمام چیزی است که وجود دارد! فقط به یاد داشته باشید که این دکمه های اشتراک گذاری فقط برای کاربران تلفن همراه ظاهر می شوند.

علاوه بر این، اگر قبلاً از یک افزونه اشتراک‌گذاری اجتماعی استفاده می‌کنید، قطعاً باید مشکلات احتمالی سازگاری را در نسخه تلفن همراه سایت خود آزمایش کنید. چگونه یک دکمه اختصاصی واتس اپ به موبایل اضافه کنیم اگر راه حلی می خواهید که کاملا به واتس اپ اختصاص داده شود، می توانید از افزونه اشتراک گذاری پست در واتس اپ رایگان استفاده کنید.

فقط توجه داشته باشید که عملکرد نوار شناور منظم افزونه قبلی را از دست خواهید داد. این افزونه وردپرس بسیار ساده است – پس از نصب و فعال کردن آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای فعال کردن دکمه اشتراک گذاری WhatsApp به تنظیمات → اشتراک گذاری پست در واتس اپ بروید: وقتی کاربر موبایل روی دکمه کلیک می کند، از او خواسته می شود که آن را باز کند. ب

رنامه واقعی واتس اپ (تأیید شده که روی آیفون 6 من کار می کند). تنها نقطه ضعف این است که افزونه در نسخه دسکتاپ و موبایل سایت شما ظاهر می شود، علیرغم این واقعیت که این دکمه فقط روی موبایل کار می کند: برای رفع آن، می توانید از CSS و درخواست های رسانه استفاده کنید. من موفق شدم آن را در نسخه دسکتاپ سایت خود با استفاده از چیزی مانند:


یکی دیگر از پلاگین های رایگان که به طور خودکار دکمه را برای کاربران دسکتاپ پنهان می کند، دکمه اشتراک گذاری WhatsApp از Alex Moss است.

با این حال، این افزونه سه سال است که به روز نشده است، که من را در توصیه آن مردد می کند. با این حال، زمانی که آن را از طریق برخی از تست‌های اولیه اجرا کردم، به نظر می‌رسید که کار کند. نحوه افزودن چت زنده واتساپ به وردپرس فراتر از اشتراک گذاری اجتماعی، یکی دیگر از ادغام وردپرس واتس اپ این است که از واتس اپ برای صحبت با بازدیدکنندگان خود از طریق چت شبه زنده استفاده کنید.

این می تواند جایگزین آسانی برای استفاده از افزونه چت زنده باشد. من می گویم "شبه" زیرا دکمه چت زنده فقط گپ را آغاز می کند.

پس از شروع چت، باید آن را از طریق واتس اپ ادامه دهید.

برای افزودن دکمه چت واتساپ به وردپرس، افزونه رایگان whatsapp (https://www.rtl-theme.com/whatsappchat-wordpress-pluginرا دوست دارم. هنگامی که افزونه را نصب و فعال کردید، باید به این صفحه خارجی بروید تا در واقع کد دکمه خود را ایجاد کنید: در آن صفحه، مطمئن شوید که WhatsApp را به عنوان برنامه پیام رسان خود انتخاب کرده و بقیه اطلاعات را پر کنید.

می‌توانید یک پیش‌نمایش زنده را در پایین سمت راست مشاهده کنید:

پس از پایان کار، ایمیل خود را در پایین وارد کنید و روی دریافت کد دکمه کلیک کنید. سپس، آن کد را در تب WhatsHelp در داشبورد وردپرس خود قرار دهید: هنگامی که تغییرات خود را ذخیره کردید، باید دکمه چت WhatsApp خود را در نسخه زنده سایت خود مشاهده کنید:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.